Klachtenformulier
Bent u ontevreden of wilt u een klacht indienen?
Het JOP vindt het heel belangrijk dat u tevreden bent over onze scholing en trainingen. Heeft u een klacht en/of bent u ontevreden? Gelieve dan telefonisch, per e-mail of middels het contact formulier op de website contact met ons op te nemen. Door uw klachten te melden kunnen wij onze trainingen verbeteren en leren we hiervan. Wij streven naar een goede klachtenafhandeling en we zullen alles in het werk stellen om tot een goede oplossing te komen.
Klachtenprocedure
Het JOP probeert te alle tijden direct tot een oplossing te komen. We zullen uw klacht persoonlijk verwerken, evalueren en we gaan graag hierover met u in gesprek. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van de klacht en wij behandelen uw klacht binnen twee weken na ontvangst hiervan. Wij streven ernaar om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. In de meeste gevallen neemt de trainer binnen enkele dagen contact met u op om de klacht en vervolgstappen met u te bespreken. We streven ernaar om de klacht met u op te lossen met een gesprek. Het staat u ten alle tijden vrij om hierna alsnog een formele klacht in te dienen. U kunt dit doen middels het klachtenformulier op de website. Er zal dan een tweede gesprek worden ingepland om de klacht te bespreken en om tot een oplossing te komen.
Mocht de afhandeling van de klacht onverhoopt langer duren dan twee weken dan nemen we hierover contact met u op en informeren we u over de reden van de vertraging. De klachten die wij ontvangen worden geregistreerd en bewaren we minimaal 2 jaar.
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en ontwikkelingen rondom het Jonge Ouders Project? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!